Yo'nalish kvitansiyasi (chipta) bilan xat sotuvchi tomonidan siz bron qilishda ko'rsatgan elektron pochta manziliga uch soat ichida yuboriladi.
Agar pochtada xat bo'lmasa, pochta qutingizdagi Spam papkasini tekshiring — yo'qolgan xatlar ko'pincha u yerda bo'ladi.
«Spam» papkasida yo'q
Agar spam bo'sh bo'lsa va xariddan keyin uch soat o'tgan bo'lsa, elektron pochta manzilida xatolik bo'lishi mumkin. Chipta olish uchun uni rasmiylashtirgan sotuvchiga yozing yoki qo'ng'iroq qiling. U chiptani to'g'ri pochtaga yuboradi.
Sotuvchini eslay olmayman
- Internet-bankdan olingan operatsiya kvitansiyasini yoki pulni yechib olish to'g'risidagi SMS-xabarni tekshiring — unda siz chiptani bron qilgan sotuvchining ismi ko'rsatilgan.
- Sotuvchining aloqa ma'lumotlarini toping va u bilan bog'laning.
- Ismingiz va familiyangizni, sayohat sanasi va yo'nalishingizni ayting.
- Sotuvchi sizning broningizni topadi va yo'nalish kvitansiyasini to'g'ri elektron pochtaga yuboradi.
Agar sizga yordamimiz kerak bo'lsa, bizga yozing, kontaktlar quyida «Biz bilan bog'laning» bo'limida qoldirildi. Xabarda vaziyatni tasvirlab bering, chipta uchun pulni yechib olish to'g'risidagi SMS-xabar yoki bankdan operatsiya kvitansiyasi bilan skrinshotini ilova qiling. Vaziyatni aniqlashtirishga yordam beramiz.
Agar sizga yordamimiz kerak bo'lsa, bizga yozing, kontaktlar quyida «Biz bilan bog'lanish» bo'limida qoldirildi. Xabarda vaziyatni tasvirlab bering, chipta uchun pulni yechib olish to'g'risidagi SMS-xabar yoki bankdan operatsiya kvitansiyasi bilan skrinshotini ilova qiling. Vaziyatni aniqlashtirishga yordam beramiz.