Ba'zi aviakompaniyalar yo'lovchilar ma'lumotlarida uchtagacha xatoga yo'l qo'yadi. Agar siz xatoga yo'l qo'ygan bo'lsangiz va ma'lumotlarni tuzatmoqchi bo'lsangiz, aviakompaniya yoki sotuvchi bilan bog'laning, nomini chiptangizda ko'ring.
Ko'pincha xatoni call-markazi orqali yoki aviakompaniya veb-saytidagi shaxsiy hisobingizda o'zingiz tuzatishingiz mumkin. Ba'zi hollarda sizdan qo'shimcha to'lov talab qilishadi — xarajat tuzatishlar soniga bog'liq. Barcha shartlarni call-markazi operatori yoki kompaniyaning veb-saytida aniqlashtirish mumkin.
Ma'lumotlarni chipta sotuvchisi orqali o'zgartirishingiz mumkin — u sizga, ushbu xizmat aviakompaniya tariflariga ko'ra qancha turishini aytib beradi. Sotuvchi tuzatishlar uchun qo'shimcha komissiya olishi mumkin.
Agar sizga yordam kerak bo'lsa, biz bilan bog'lanish ma'lumotlari quyida «Biz bilan bog'lanish» bo'limida keltirilgan. Xabarda vaziyatni tasvirlab bering, chiptangizni ilova qiling va so'rov yuboring. Chipta bron qilishda ko'rsatgan elektron pochta manziliga to'lovdan keyin uch soat ichida yetib kelgan bo'lishi kerak.