Barcha maqolalar /

Men chiptani qaytarmoqchiman/almashtirmoqchiman. Buni qanday amalga oshirish mumkin?

Qaytarish yoki almashtirish imkoniyati tarif va aviakompaniya qoidalariga bog'liq. Ba'zan to'lovni to'liq qaytarib olishingiz yoki qo'shimcha to'lovsiz chiptani almashtirishingiz mumkin, ba'zida qaytarish yoki almashtirishda yordam uchun agentlikka komissiya to'lashingiz kerak bo'ladi. Ba'zi tariflarning qoidalari qo'shimcha haq evaziga qaytarish yoki almashtirish imkonini beradi, boshqalari esa bunga umuman ruxsat bermaydi.

Agar parvozingiz bekor qilinsa, sotuvchi bilan bog'laning va to'lovni qaytarish shartlari haqida bilib oling. Sizga pulingiz qaytariladi yoki chiptani almashtirish taklif etiladi: agar siz aviakompaniyadan chipta sotib olgan bo'lsangiz, qo'shimcha to'lovsiz, agar agentlikdan bo'lsa, xizmat haqi undirilgan holda.

Agar siz parvozga kechiksangiz

Agar siz parvozga aniq ulgurmayotgan bo'lsangiz, imkon qadar zudlik bilan aviakompaniyaga qo'ng'iroq qiling va ularga ucha olmasligingizni ayting. Bu, agar yo'nalishda transferlar bo'lsa va bir vaqtning o'zida bitta bron, yo'nalishning barcha segmentlari bitta chiptada bo'lganda ayniqsa muhimdir. Bunday holda, agar siz birinchi parvozga ulgurmasangiz va tashuvchini xabardor qilmasangiz, siz kelmagan hisoblanasiz va butun yo'nalish bekor qilinadi.

Agar siz aeroportda bo'lsangiz, aviakompaniya xodimlari oldiga boring, ularga kechikkaningizni ayting va sizning holatingizda nima qilish mumkinligini so'rang. Ba'zi tashuvchilar, agar bo'sh joy bo'lsa, sizga keyingi parvozda ketishingizni taklif qilishlari mumkin.

Aviakompaniyalar, odatda, uzrli sababsiz parvozni o'tkazib yuborishni almashtirish yoki pulni qaytarish uchun sabab deb hisoblamaydi, ammo barchasi aniq tashuvchining qoidalariga va chiptangiz tarifiga bog'liqdir.

Siz kasal bo'lib qoldingiz va ucha olmaysiz

Ko'pincha betoblik qaytarish yoki almashtirish uchun asos bo'la olmaydi. Agar tarif qoidalarida bu ko'zda tutilgan bo'lsa, jo'nash sanasini o'zgartirish yoki to'lovni qaytarish mumkin. Tarif tavsifini yo'nalish kvitansiyasida (chiptada) ko'ring, oydinlik kiritish uchun sotuvchiga murojaat qilishingiz mumkin.

Chipta sotuvchisi bilan qanday bog'lansa bo'ladi
Aloqa ma'lumotlarini ko'rish uchun aviakompaniya yoki agentlik nomini kiriting

Agar sizga yordamimiz kerak bo'lsa, bizga yozing, kontaktlar quyida «Biz bilan bog'laning» bo'limida qoldirildi. Xabarga chiptangizni ilova qiling va so'rovingizni yuboring. Chipta bron qilishda ko'rsatgan elektron pochta manziliga to'lovdan keyin 3 soat ichida kelgan bo'lishi kerak.

Maqolamiz sizga yordam berdimi?

Biz bilan bog'lanish

Facebook ga yozish