Nyu-York – Lima yo'nalishi fevralda, aprelda va dekabrda-da eng ommabop yo'nalish bo'ladi. Bu davrda aviachiptalarning o'rtacha narxi 4 515 030UZS.
Mavsumdan tashqari vaqt — yanvarda, martda va dekabrda da aviachipta narxlari o'rtacha tushishi 4 426 009UZS.
Nyu-York dan Lima ga yo'nalishiga to'g'ridan-to'g'ri aviachiptalarBelgilangan joyga borishning eng oson yo'li to'g'ridan-to'g'ri reysdir. Nyu-York dan Lima ga yo'nalishida to'g'ridan-to'g'ri reyslarni ushbu aviakompaniyalar amalga oshiradi:
Nyu-York – Lima yo'nalishi uchun muqobil variant (qaytish bilan birga) — almashuv parvozi bilan bo'ladi. Narxlar 2 469 425UZS dan boshlanadi 9 885 965UZSgacha .
Almashuvli parvozlar uchun eng past narxlar Aeromexico tomonidan Mexiko shahrida almashuv bilan taklif qilinadi. Chipta narxi 1 246 669UZS dan boshlanadi.
Arzon va qulay variantlarni bu aviakompaniyalar ham taklif etadi:
Nyu-York – Lima yo'nalishi bo'yicha almashuvli parvoz sayohatingizni yanada qiziqarli qilish imkonini beradi. Almashuv ushbu joylarda bo'lishi mumkin:
Bu shaharlar bilan tanishish uchun ajoyib imkoniyat, chunki almashuv vaqti odatda kamida 6 soatni tashkil qiladi.
Yodda tutingki, jo'nab ketishgacha qolgan kunlar soniga qarab, Nyu-York – Lima yo'nalishidagi chipta narxi 71% dan ko'proqqa o'zgarishi mumkin.
Aviasales.uz reysdagi o'z xohishingiz va moliyaviy imkoniyatlaringizga mos keladigan shart-sharoitlarni tanlashingiz uchun Nyu-York – Lima yo'nalishiga chiptalarni oldindan sotib olishni maslahat beradi.
Oy | Bir tomonga | Borish va kelish |
---|---|---|
Dekabr 2024 | 07.12.2024 | 17.12 - 02.01.2025 |
Yanvar 2025 | 02.01.2025 | 31.01 - 14.02.2025 |
Fevral 2025 | 01.02.2025 | 19.02 - 05.03.2025 |
Mart 2025 | 01.03.2025 | 10.03 - 25.04.2025 |
Aprel 2025 | 01.04.2025 | 28.04 - 08.05.2025 |
Reys | Ketish | Davomiyligi | Kelish | Ketish kunlari |
---|---|---|---|---|
United Airlines (UA886) | 14:25 | 8soat 0min. | 22:25 |
har kuni
|
Lima shahriga parvozlarni amalga oshiradigan Nyu-York aeroportlari:
Lima aeroportlari Nyu-York dan parvozlarni qabul qiladi: